6. Tesztkérdések

Igaz vagy hamis a következő
állítás? A multimédiás alkalmazásokban a részekre történő
bontás a Learning Object-ekel valósul meg.
igaz
| |
hamis
|

Igaz vagy hamis a következő
állítás? A SCORM szabvány annak leírása, hogyan kell a
tananyagot egységekre bontani, majd azt összeállítani annak
érdekében, hogy a különböző képességű tanulók is
hatékonyan használni tudják azt.
igaz
| |
hamis
|

Melyik a kakukktojás a
programozott oktatás Skinner által megfogalmazott öt alapelve
között?
Kis lépések, elágazás,
visszacsatolás -megerősítés, ismeretek kipróbálásának elve,
egyéni ütem elve
| |
Kis lépések, aktivizálás,
visszacsatolás -megerősítés, ismeretek kipróbálásának elve,
csoportos előrehaladás elve
| |
Kis lépések, aktivizálás,
visszacsatolás -megerősítés, ismeretek megőrzésének elve,
egyéni ütem elve
|

Melyik a multimédia pszichológiai
megközelítése?
a befogadási csatornák
szempontjából értelmezik (látás, hallás, szaglás, tapintás,
ízlelés, egyensúlyérzet, kinesztézis)
| |
a többoldalú szemléltetés és
az aktivizálás kerül középpontba
| |
szempontból a közlési oldalról
(verbális, nem-verbális és a mediális közlés) vizsgálják a
fogalmat
|

Az egységek részletes
kidolgozásához mely folyamatok tartoznak?
kérdések, gyakorlatok
| |
támogatási formák meghatározása
| |
fogalmak, magyarázatok
| |
tanulási egységekre bontás
| |