4. Összefoglalás

Az óra során átfogó képet kaptunk a multimédia tervezésének folyamatáról. Megismertük az egyes fázisokat. A tervezés során eldöntjük, hogy valóban a multimédia-e a megfelelő választás a célunk eléréséhez. Az előkészítés során fontos szerepet kap a forrásanyagok felkutatása. Olvashattunk arról, hogy milyen teszteket (diagnosztikus, formatív, szummatív) használhatunk számonkérés céljából. Fontos, hogy a tervezés során tisztázzuk a pénzügyi, technikai korlátokat. Megtanultuk, hogy mi az a szinopszis, miket tartalmaz (ötlet rövid leírása, célközönség megnevezése, szükséges eszközök, stb.) és hogyan kell jó szinopszist írni. Megismerkedtünk a médiakiválasztással, hogy mely esetekben célszerű alkalmazni a hipertextet, a hipermédiát, a kirakatvetítést, a prezentációt és a multimédiát.