Oktatáselmélet
1. Bevezetés
2. A tanítás-tanulás rendszer-modellje
3. A tanulásról alkotott főbb elméletek
4. A didaktika tárgya és irányzatai
5. A didaktikai alapelvekről
6. Az oktatástechnológia tárgya és fogalma
7. A tanterv és a tanítás tervezése
8. A céltaxonómiák, operacionalizált pedagógiai célok
9. A pedagógiai értékelés alapjai
10. Klasszikus oktatási módszerek: előadás, magyarázat, elbeszélés
11. Kollektív oktatási módszerek: kiselőadás, megbeszélés, vita
12. A projekt módszer, szimuláció, szerepjáték, játék
13. Vizuális szemléltetés és demonstráció
14. A hagyományos programozott tanítás
15. Az oktatógépek és az automatizált oktatás
16. A taneszközök és média-kiválasztás
1. Tananyag
2. Önellenőrző nyitott kérdések
3. Tesztkérdések
17. A nyomtatott és digitális tankönyvek
18. Demonstrációs és kísérleti eszközök
19. A vetített állóképek és hanganyagok
20. Audiovizuális információhordozók; film és videó
21. Az élő vizuális szemléltető eszközök, interaktív táblák
22. Multimédia, oktatócsomag, pedagógiai rendszer
23. A számítógéppel segített tanítás
24. Összefoglalás
2. Önellenőrző nyitott kérdések
Mutassa be a médiakiválasztás fogalomrendszerét!
Mit értünk a taneszköz fogalmán?
« Előző
|
Következő »