3. Tesztkérdések

A tanulói kiselőadás ...
dialogikus
szóbeli módszer, amelynek az ismeretek elsajátításán túl célja
a gondolkodás és a kommunikációs készségek fejlesztése.
| |
dialogikus szóbeli közlési módszer, amelynek
során a tanulók a pedagógus kérdéseire válaszolva dolgozzák
fel a tananyagot.
| |
olyan monologikus szóbeli közlési módszernek tekinthető,
amelyben az összefüggő közlés nem a tanártól, hanem a
tanulótól származik.
|

A megbeszélés ...
dialogikus szóbeli módszer, amelynek az ismeretek elsajátításán túl célja a gondolkodás és a kommunikációs készségek fejlesztése.
| |
dialogikus szóbeli közlési módszer, amelynek során a tanulók a pedagógus kérdéseire válaszolva dolgozzák fel a tananyagot.
| |
olyan monologikus szóbeli közlési módszernek tekinthető, amelyben az összefüggő közlés nem a tanártól, hanem a tanulótól származik.
|

A vita ...
dialogikus szóbeli módszer, amelynek az ismeretek elsajátításán túl célja a gondolkodás és a kommunikációs készségek fejlesztése.
| |
dialogikus szóbeli közlési módszer, amelynek során a tanulók a pedagógus kérdéseire válaszolva dolgozzák fel a tananyagot.
| |
olyan monologikus szóbeli közlési módszernek tekinthető, amelyben az összefüggő közlés nem a tanártól, hanem a tanulótól származik.
|