Tesztek
Szakanyagíró,
az egész programfejlesztés során generálja az egyes munkatevékenységet, összefogja
az egyes részterületeken tevékenykedő szakemberek munkáját.
|
Igaz
| |
|
Hamis
|
Szerkesztő,
aki a tananyagot megírja és felbontja kis egységekre, modulokra. Tulajdonképpen
ő a tartalomszolgáltató.
|
Igaz
| |
|
Hamis
|
Médiaelemző,
pedagógiai és vizuális kultúrával rendelkező személy, aki képes lefordítani a
szövegkönyvben található tartalmat a médiumok nyelvére.
|
Igaz
| |
|
Hamis
|
Producer,
felelős kiadó, a kész prototípusból megszervezi a sorozatgyártást.
|
Igaz
| |
|
Hamis
|
Kivitelező,
aki a termékbe befektet, invesztál, a piaci értékét felismerve.
|
Igaz
| |
|
Hamis
|
A tanultak alapján melyik a helyes sorrend a médiakompetenciára vonatkozóan?
|
Médiakritika, médiaismeret, médiahasználat, médiakreativitás
| |
|
Médiakritika, médiakreativitás, médiahasználat, médiaismeret
| |
|
Médiakreativitás, médiahasználat, médiakritika, médiaismeret
|
Melyik állítás igaz az ösztönös médiakritika szintjére vonatkozóan?
|
A befogadók szintje. Egy produkció beavatkozás nélküli megtekintése, véleményalkotás nézőként.
| |
|
Műfaji és formanyelvi ismeretek birtokában – tartalmi
analízist végezve – a képes üzenetek
| |
|
Az elektronikus publikálási ismeretek birtokában
képes kifejezni önmagát, alkalmas az elektronikus rendezői teendők
ellátására.
|
Melyik állítás igaz a médiakreativitás fogalomrendszerére?
|
Az elektronikus publikálási ismeretek birtokában
képes kifejezni önmagát, alkalmas az elektronikus rendezői teendők
ellátására.
| |
|
Műfaji és formanyelvi ismeretek birtokában – tartalmi
analízist végezve – a képes üzenetek tartalmához kiválasztani a
leghatékonyabb médiumot. | |
|
A média és eszközeinek ismeretében azok problémamentes alkalmazása. |